Brad Josephs

Als HR Business Partner werk ik aan de ontwikkeling van de mensen, de teams en de hele organisatie van WWF. Dit doe ik vooral voor onze afdelingen Engagement en Finance & Operations. Daarnaast ben ik een sparring partner voor het management. Het is een behoorlijk afwisselende baan: werving en selectie, medewerkersbetrokkenheid, inwerktrajecten, persoonlijke en professionele ontwikkeling, verzuimbegeleiding, performance management, organisatieontwikkeling, duurzame inzetbaarheid en leiderschap. Kortom: voor mij de mooiste job binnen WWF!

“Soms merk ik dat we het lastig vinden om keuzes te maken; het liefst willen we alle diersoorten en gebieden beschermen.”

Bevlogen

Het is bijzonder om voor WWF te mogen werken. We zijn een bevlogen groep collega’s met een enorme drive om de meest impactvolle en inspirerende natuurorganisatie van Nederland te worden. Soms merk ik dat we, door die bevlogenheid, het lastig vinden om keuzes te maken; het liefst willen we alle diersoorten en gebieden beschermen. Hoe dan ook: iedereen werkt met 100% inzet aan ons mooie doel. Of je nou werkzaam bent als marketeer, manager of personal assistant, we gaan met z’n allen voor het creëren van een wereld waarin mens en natuur floreren door het activeren van miljoenen mensen. En ieder doet dit vanuit zijn eigen professie.

“We zijn een bevlogen groep collega’s met een enorme drive om de meest impactvolle en inspirerende natuurorganisatie van Nederland te worden.”

Innovatief en vitaal

Met het Organisational & Talent Development team werken wij er hard aan om een organisatie te worden (en te blijven) waarin onze medewerkers belangrijke ambassadeurs zijn. We bouwen aan high performing teams en zorgen we voor trotse medewerkers. We maken medewerkers duidelijk hoe zij op allerlei manieren kunnen bijdragen aan onze strategie. Als vooruitstrevende organisatie willen wij een nog meer innovatief werkgeversmerk worden, bijdragen aan een vitalere organisatie en leiderschapskwaliteiten ontwikkelen bij alle medewerkers.

“We bouwen aan high performing teams en zorgen voor trotse medewerkers.”

Mijn eigen duurzame pad

Ik vlieg vrijwel niet. Verder scheiden we thuis afval, gebruiken we zo min mogelijk plastic, heb ik geen abonnement meer op papieren kranten en bladen, probeer ik zoveel mogelijk op de fiets te doen en eten we zo min mogelijk vlees. In de toekomst zou ik graag een elektrische auto willen rijden. Mijn collega’s inspireren me enorm om stappen te zetten richting duurzaamheid.

“Mijn collega’s inspireren me enorm om stappen te zetten richting duurzaamheid.”

Ook deel worden van het panda-team?

groepsfoto medewerkers wwf wwf

Meer verhalen

Lees ook de andere verhalen van WWF-medewerkers.